niedziela, 12 lutego 2012

Metamorfoza Demisia200!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Demisia200! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:

Przed:
pierwsze na co chcę zwrócić uwagę to, to że masz okropnie rozstawione części twarzy! Wyglądasz jakby Cię ktoś zwałkował! Przerażają mnie te soczewki! Wyglądają strasznie! Brwi nie są takiego samego koloru co włosy, a makijaż jest nierówno wykonany! Radzę też zmienić usta, bo dziwnie wyglądają z tymi częściami twarzy!


Po: pewnie siebie nie poznasz! Zmieniłaś się na bardziej naturalną i naturalną dziewczynę! Zmieniłam Ci włosy na ten cudny warkocz i zmieniłam jego kolor! Pomalowałam Cię też bardziej kolorowo. Chcę też zwrócić uwagę na tą CUDNĄ szminkę! Naprawdę częściej jej używaj!


Kosmetyki których użyłam:






Fashion:
przed:

po:
Przed: no mi się nie podoba. Według mnie nie wszystko jest dopasowane kolorystycznie, np. ta kurtka! W ogóle nie pasuje! Ja bym dała jakąś w odcieniu szarości! Gryzą mnie jeszcze te buty! Są okropne! Jednak plus jest za to, ze stylizacja składa się z większej ilości rzeczy niż: bluzka, spodnie i buty!

Po: pierwsze co zauważyłam w Twojej szafie to mnóstwo sukienek! Szczególnie spodobały mi się te kolorowe, więc postanowiłam ich użyć. Mi się bardzo podoba!

Ubrania których użyłam:





Rady:
Zmień swoją twarz tak jak Ci powiedziałam- natusia2000t!
Nie używaj sztucznych rzeczy takich jak: rzęsy, soczewki itp.- chmurka_burzowa!
Staraj się by stylizacje były w tej samej tonacji, czyli kolorach- SuperSuperMajka.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz