piątek, 17 lutego 2012

Metamorfoza Natall_qaa!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Natall_qaa! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: masz źle rozstawione części twarz! Przez to masz strasznie ją wydłużoną. Makijaż jest z LUXE i do tego krzywy, a eyelinerem zrobiłaś z przodu takie "kocie oczy".  Plus za oczy i włosy.


Po: tak, tak pomalowałam rzęsy! Ale to dla tego, że przez te brwi Twoja twarz wyglądała strasznie (dosłownie)! Postanowiłam, więc pomalować tylko górne rzęsy. Makijaż jest dwukolorowy. Fryzura jest jedną z moich ulubionych dla NSS. Zmieniłam też kolor włosów na ciemniejszy brąz.


Kosmetyki:








Fashion:
przed:

po:
Przed: no ładnie, ładnie, ale mało oryginalnie (dobrze, że dodałaś kamizelkę). Stawiłaś na czerń. Kolor jest "bezpieczny", bo mało kto może taką stylizacje zepsuć. Ogólnie nie ma na czym oka zawiesić, mogłaś dać jakieś kolorowe dodatki itp.


Po: ja stworzyłam coś nie za bardzo na zimę. Ta mini sukienka jest śliczna! Pod spód dałam dwie tuniki. Buty stworzyłam z dwóch par (trochę krzywo nałożyłam).  Jest bardzo wiosennie :).


Ubrania:








Rady:
Zmień rozstawienie części twarzy- chmurka_burzowa.
Twórz bardziej oryginalne zestawienie- pokarz siebie- natusia2000t!
Dokładniej maluj oczy- SuperSuperMajka.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz