poniedziałek, 13 lutego 2012

Metamorfoza Domi_88!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Domi_88! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: po prostu bosko! Kocham ten makijaż, a włosy to już w ogóle! Wszystkie części twarzy dobrze dobrałaś, a oczy są moimi ulubionymi :). Jest jeszcze jeden minus: pomalowałaś rzęsy! Osobiście nie lubię gdy przy tych oczach się je maluje. Ale jest to raczej kwestia gustu.


Po: nie zmieniłam dużo: kolor włosów na rudy (love) i makijaż! Jak tak się przyjrzę to bardziej mi się podoba Twoja wersja, ale ta też może być. Makijaż zrobiłam z trzech cieni (czarny, niebieski i biały), eyelinera i pudru. Nic wielkiego.


Kosmetyki:








Fashion:
przed:
po:
Przed: tu mi się trochę mniej podoba, ale i tak jest fajnie. Ten kapelusz wystaje przed włosy, zakłada się go raczej gdy ma się je krótkie :). Nie jestem też przekonana co do tej torby/teczki. Reszta mi się podoba. Szczególnie połączenie tych butów z skarpetkami :).


Po: zrobiłam coś takiego. Mi się niezbyt podoba, ale e ostateczności może być. Połączyłam dwie koszule bez rękawów i dwie pary spodni. Nie jestem przekonana co do tego kapelusza, ale jak już go dałam to niech już jest. Najbardziej podobają mi się buty i skarpetki :).


Ubrania:








Rady:
Wszystko jest dobrze! My tylko możemy Ci powiedzieć: "Tak trzymaj!"
natusia2000t

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo, jest ślicznie i mi się podoba. To myślę najważniejsze. ;)
    Coś mi tu nie pasuje w tej stylizacji, ale nie wiem co. xD - twojej.
    A makijaż, wolę mieć delikatny makijaż, ale by oczy były podkreślone, dlatego używam tuszu
    Pozdawiam, Domi_88

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podoba :). W mojej stylizacji też mi coś właśnie nie pasuje i dlatego nie jestem z niej zadowolona.
      Pozdrawiam.

      Usuń