niedziela, 19 lutego 2012

Metamorfoza Oliwia111Kitty!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Oliwia111Kitty! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:
po:

Przed: jest bardzo ładnie, ale są też minusy: do tych sztucznych rzęs nie mam nic, ale jedna "wisi" na włosach (kosmyku). Minusem też są usta- wyglądają na strasznie spuchnięte! Zakochałam się w tym odcieniu skóry! Fryzurkę lubię, ale wolę dłuższe włosy.


Po: trochę inaczej, ale nadal w Twoim stylu. Ubolewam nad tym, że te usta wyglądają brzydko gdy pomalujemy je szminką :(. Makijaż popularny: czarno-biały. Zmieniłam fryzurę i jej kolor (brwi tak samo).


Kosmetyki:









Fashion:
przed:

po:
Przed: strój nawet fajny, ale zbyt prosty. Najgorsze w tym wszystkim jest ten "kucyk" z boku głowy. Wygląda jakby wyrastał Ci z głowy i jakoś dziwnie się utrzymywał (mam nadzieję, że wiesz o co chodzi). Mogłaś dać jakąś prowizoryczną gumkę czy coś w tym stylu.

Po: kobieto, co się stało z Twoją szafą?! Jest tylko po jednej stronie dla ubrań i dodatków! No niestety, stworzyłam coś takiego. Bez kamizelki byłoby nudno, więc musiałam ją dodać. Połączyłam jeszcze dwie pary butów. Zrozumiem jeśli Ci się nie spodoba.

Ubrania:





Rady:
Zrób coś z tym kucykiem- natusia2000t.
Kup sobie ciuchy i dodatki- chmurka_burzowa.
Zmień usta- SuperSuperMajka.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz