środa, 29 lutego 2012

Metamorfoza d_misia1!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę d_misia1! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: wszystko ładnie i poprawnie, ale mogłaś się bardziej postarać z makijażem. Jednak wiem, że chciałaś żeby pasował do stroju. Fryzurka i kolor do Ciebie pasuje. I love czerwone usta <3.


Po: rudasek <3. Makijaż kolorowy i tak jakby wiosenny. Usta pomalowałam dwoma szminkami, a oczy 3 cieniami (błękitnym, zielonym i brązowym).  Zmieniłam Ci też włosy.


Kosmetyki:








Fashion:
przed:

po:
Przed: byłoby wszystko idealnie gdyby nie te rajstopy. Otóż robią one za dwie rzeczy- buty i rajstopy. Czego ja nie lubię. Ogólnie ładnie, ale nie ma na czym oka zawiesić.


Po: uwielbiam te rurki <3. Masz świetną szafę! Więc z metką nie było większych trudności. Stylizacja nawet mi się podoba tylko nie mogłam znaleźć niebieskich butów i torebki :<.  No nic, góra jest złożona 4. bluzek, a buty z dwóch par.


Ubrania:








Rady:
Nie ma <3.
natusia2000t

2 komentarze:

  1. Ojejeku, dziękuję za te miłe słowa <3
    Metmaorfoza śliczna, zaraz się przebieram. Spróbuję znaleźć jakieś niebieskie buty i torebkę :D
    Może wiesz jakie buty by mi pasowały, które są w starpalzie ?
    c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :). Cieszę się, że Ci się metka podoba. Co do butów to nie mam pojęcia, które by pasowały ;).

      Usuń