czwartek, 9 lutego 2012

Metamorfoza MissEwcia105!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę MissEwcia105! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!



Twarz:
przed:

po:

Przed: stanowczo przesadziłaś! Za dużo tu odcieni różu, przez co wyglądasz jak zwykły plastik! Plusem jest sposób pomalowania oczu, jednak mogłaś użyć więcej kolorów! Aha i jak farbujesz włosy to dawaj jak najbardziej zbliżone do koloru włosów!


Po: zmieniłam Cię nie do poznania! Zmieniłam fryzurę, która bardzo Ci pasuje! Jedyne co mi się nie podoba to makijaż- jest jednokolorowy, ale użyłam dużo eye-linerów (żeby zobaczyć musisz powiększyć zdjęcie)!  Według mnie powinnaś zmienić kolor oczu, ponieważ jest trochę sztuczny.


Kosmetyki których użyłam:








Fashion:
przed:

po:
Przed: jest poprawnie, ale nie najlepiej! Wszystko jest czarne i nie ma na czym "oka zawiesić"! Muszę się jeszcze przyczepić do Twojej budowy ciała! Ma za szerokie ramiona i za duże biodra! Z takim ciałem ciuchy nie będą wyglądać jak powinny! 


Po: nie chciało mi się kombinować, ponieważ chciałam trafić w Twój gust- czyli na minimalizm (przynajmniej tak zauważyłam)! Te spodnie są cudaśne! Zresztą bluzka tak samo! Nie jestem przekonana co do torebki, ale da się przeżyć! Nie dałam żadnej kurtki, bo jak pisałam wczesniej masz za szerokie ramiona i to brzydko wyglądało.


Ubrania których użyłam:










Rady:
Zmień swoją sylwetkę- SuperSuperMajka.
Nie dekoruj się samymi różowymi dodatkami/kosmetykami- chmurka_burzowa.
Twórz bardziej skomplikowane makijaże- natusia2000t!
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz