czwartek, 16 lutego 2012

Metamorfoza pudziana768!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę pudziana768! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!



Twarz:
przed:

po:
Przed: uuu solara rządzi- kolor skóry od razu do poprawy! Części twarzy zresztą też- podobają mi się tylko usta. Włosy są Ok i nawet pasują, ale ich kolor jest za jasny do tej karnacji. Jedyne co ubóstwiam w Twojej twarzy to makijaż- jest świetny, choć trochę krzywy!


Po: nawet wyszło... Niesamowicie przeszkadzają mi te brwi! Lubię tą fryzurę, ale nie jestem do końca przekonana czy na Tobie dobrze się prezentuje. Makijaż oczu zwyczajny- fioletowo-czarny. Nie malowałam rzęs tylko  obrysowałam oko eye-linerem. Zmieniłam też rozstawienie części twarzy (podniosłam usta i nos).


Kosmetyki:






Fashion:
przed:

po:
Przed: może być... Przyczepię się do butów: są źle nałożone, tak samo jak bransoletka. Szczerzę mówiąc mogłaś się bardziej postarać.


Po: jesteście świadkami mojej klęski. Nie chcę mi się opisywać tego badziewia.


Ubrania:








Rady:
Zmień karnacje- natusia2000t.
Zmień części twarzy-chmurka_burzowa.
Twórz bardziej skomplikowane stylizacje- SuperSuperMajka.


PS: nie bierz tych wszystkich uwag tak bardzo do serca, bo jestem dzisiaj nieźle wkurzona i musiałam gdzieś odreagować.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz