sobota, 11 lutego 2012

Poradnik makijażowy cz. 9!

Z góry uprzedzam, że kroków jest mało! Najpierw w ogóle nie miało być poradnika, ale jakoś się wyrobiłam :).

Inspiracja:
obrazek ze strony: www.stylistka.pl

Krok pierwszy:
Dokładnie obrysowujemy oczy czarną kredką (ja zrobiłam jeszcze szarą).
Krok drugi:
Najpierw malujemy czarnym cieniem 1/4 oka, następnie niebieskim robimy tak samo tylko, że trochę dalej. Potem zielonym tak samo, a na koniec kremowym wewnętrzne kąciki oczu.
Krok trzeci:
Teraz nakładamy jedną warstwę białego cienia w formie takiego "kociego oka". Następnie malujemy usta kremową szminką i lekko pudrujemy policzki jasnoróżowym pudrem.

Kosmetyki:





..................................................................................................................................

Kilka słów co do kolejki:
Postanowiłam wcześniej odwiesić kolejkę, ale i też wcześniej zamknąć! Otóż możecie zgłaszać się do metamorfoz teraz, aż do 27.02!

Kilka słów co do komentarzy:
Cieszę się, ze tak dużo osób nas odwiedza, ale niestety nie pozostawiacie po sobie komentarzy! Mnie to bardzo smuci i myślę, że Majkę i Chmurkę tak samo! Oczywiście bardzo się cieszymy, ale moglibyście coś po sobie pozostawić, nawet ten niezbyt przyjemny komentarz :).

Do zobaczenia- natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz