środa, 22 lutego 2012

Metamorfoza wiki912!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę wiki912! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!



Twarz:
przed:

po:
Przed: zdjęcia zostały zrobione wcześniej, więc Twój wygląd różni się od tego na zdjęciach. A co do Twojej twarzy to jest śliczna! Taka naturalna i delikatna! Części twarzy są ładne, szczególnie oczka <3. Nie mam się do czego przyczepić.


Po: tak zwykle, bez żadnego WOW. Chciałam żeby makijaż pasował do stroju. Zmieniłam włosy, koloru nie zmieniłam, bo by nie pasował do brwi.


Kosmetyki:








Fashion:
przed:

po:
Przed: sama spódniczka jest świetna, ale góra jest słaba. Po pierwsze: ta szara bluzka (góra sukienki) nie pasuje. Biała bluzka z kołnierzykiem trochę mnie drażni, ale może być. Ogólnie jest ładnie i oryginalnie :).


Po: ja postawiłam na minimalizm. Naprawdę nie wiem co ja mam z tym czerwonym... Wszędzie go gdzieś wpakuję -_-.  Stworzyłam coś na wieczór. Mi się podoba, nie wiem jak Tobie.


Ubrania:










Rady:
Nie ma dużo błędów, więc rad nie masz :).

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz