środa, 15 lutego 2012

Metamorfoza Dropssek!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Dropssek! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: podoba mi się i to nawet bardzo, ale mam zastrzeżenia. Nie podobają mi się oczy. Usta mogą być, ale nie należą do moich ulubionych. Drażni mnie ten krzyżyk! Trochę mi tu nie pasuje. Makijaż fajny, ale nie dociągnęłaś cieniem na lewym oku. Do fryzury i karnacji nie mam nic do zarzucenia :3.


Po: kompletnie nie miałam na Ciebie pomysłu! Masz dużo fajnych kosmetyków i w ogóle, ale nic nie mogłam lepszego wymyślić! Tak naprawdę podoba mi się tylko makijaż, którego i tak nie widać pod tą fryzurą. Nie mam czego opisywać, bo mi się mało podoba. Sama to ocenisz.


Kosmetyki:








Fashion:
przed:

po:
Przed: jest prosto, ale fajnie. Niestety muszę się przyczepić do tych nożyczek: po co Ci one? Według mnie w ogóle nie pasują do stroju, lepiej sprawdziły by się w czarnych stylizacjach. Mam jeszcze wrażenie, że te cudne trampki źle nałożyłaś- spod butów wystaje kawałek spodni. Ogólnie jest fajnie, ale jak dla mnie za prosto, szczególnie gdy masz tak wspaniałą szafę :3. 


Po: tu mi się bardziej podoba. Jestem zadowolona z tych butów i ze spódnicy <3. Góra jest słaba, bo nie mogłam znaleźć żadnej kurtki pasującej do tego zestawu. Jak zwykle mi czegoś brakuje, ale to już codzienność. Ocenę pozostawiam Tobie.


Ubrania:








Rady:
Nie ma większych tragedii, więc sądzę, ze rady nie są Ci potrzebne.
natusia2000t

2 komentarze:

  1. O nieee... ogólnie tą stylizację i makijaż zrobiłam na odwal.. :D
    Dziękuję za metamorfozę. Makijaż mi się podoba. Strój nie za bardzo, ponieważ wszystko się tak zmieszało, że nie wiadomo na co patrzeć. Tu paski, tu plamki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mistrzynią w mieszaniu różnych wzorów :3. Cieszę się, że choć trochę Ci się podoba.

      Usuń