sobota, 4 lutego 2012

Poradnik makijażowy cz. 8!

Tak jak zapowiadałam, będzie makijaż pastelowy :). Od razu uprzedzam, że kroków jest mało, ponieważ makijaż jest banalny! Aha i jest niespodzianka, wspomnę o niej na końcu! Przejdźmy do poradnika:

Jeszcze oczywiście inspiracja:
Obrazek ze strony: http:ibeauty.pl

Krok pierwszy:
Najpierw podkreślamy oczy fioletową kredką, następnie nad okiem robimy to samo tylko zieloną kredką. Potem jasno błękitnym malujemy powieki tak jak na obrazku.
Krok drugi:
Białym eye-linerem robimy "półkole" tak by rozjaśnić oczy :). Następnie malujemy usta jasnoróżową szminką.
Krok trzeci:
Na koniec muśnijcie policzki różowym pudrem. PS: dla lepszego efektu zmięcie kolor oczy na zielony lub niebieski (ja zapomniałam).
Potrzebne kosmetyki:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kilka słów co do metamorfoz:
powili kończę kolejkę... Myślę, że za tydzień wszystkie metki będą już zrobione (przynajmniej mam taką nadzieję).


Niespodzianka:
wznawiam kolejkę! Dlaczego? Dlatego, że mam za niedługo ferie! Jednak oficjalne otwarcie będzie dopiero w drugi tydzień :). Czyli 20.02! Na razie nie wiem kiedy kolejka ponownie się zamknie!
Bay!
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz