niedziela, 12 lutego 2012

Metamorfoza igunia222!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę igunia222! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: podoba mi się wszystko oprócz tych brwi i nosa! Ogólnie jest ładnie: makijaż równy i delikatny (I like it)! Mam takie wrażenie, że masz za nisko usta, przez co twarz się wydłuża!


Po: nie zmieniłam tak dużo! Tylko fryzurę, makijaż i rozstawienie części twarzy! Bardzo mi się podoba, ale nie wiem jak Tobie :).

Kosmetyki których użyłam:



Fashion:
przed:

po:
Przed: lubię stylizacje w odcieniach szarości! Jednak ta bandana tu nie pasuje kolorystycznie! Uwielbiam te skarpety z połączeniem tych butów! Co tu dużo gadać: mi się podoba!

Po: ja postawiłam na czerwień i czerń (ostatnio moje ulubione kolory w stylizacjach). Ta bluzka fajnie się komponuje z tymi spodniami, żeby nie było nudno dałam jeszcze czarną bluzkę i szelki. Też połączyłam te skarpety z jakimiś tam butami :). No ogólnie jest ładnie.

Ubrania których użyłam:



Rady:
Zmień rozstawienie części twarzy- wszystkie gwiazdki!
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz