poniedziałek, 6 lutego 2012

Metamorfoza Majciak_x3!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Majciak_x3! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: kobieto ubóstwiam Cię! Cudowny makijaż i części twarzy! Uwielbiam gdy  Royalty wybierają fryzury dla NSS :). Ale nie lubię niebieskich farb (choć ta przechodzi lekko w szarość)... Przyczepię się jeszcze do brwi: są (dla mnie) za jasne! Wręcz ich nie widać!


Po: podoba mi się! Nawet przekonałam się do farb ;)! Makijaż nie jest jakiś skomplikowany, ponieważ nie chciałam przekombinować! Przepraszam Cię za to, że krzywo nałożyłam "opaskę" (dopiero teraz zauważyłam).


Kosmetyki których użyłam:




Fashion:
przed:

po:
Przed: tak samo jak w makijażu jest genialnie! Zdziwiłam się gdy zobaczyłam, że prawie wszystko co użyłaś do spódnicy było darmówkami! Podziwiam Cię za to, że umiesz wykorzystać każdy ciuch!


Po: nawet nie wiesz ile ja wczoraj kombinowałam! Masz super szafę, ale jak dla mnie jest tam za dużo ciuchów (wiem dziwna jestem)! No, ale przejdźmy do stroju. Stworzyłam coś w czym się zakochałam :). Oczywiście nie brakło problemów z spodniami, ale to już pomińmy. Brakuje mi tu torebki, ale ja ich po prostu nie umiem dobierać, więc sobie darowałam :). Mam nadzieję, ze się spodoba!


Ubrania których użyłam:








Rady:
A po co Ci one?
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz