środa, 28 grudnia 2011

Druga metamorfoza zielonysmok1!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę zielonysmok1! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości! Jest to jej już druga metamorfoza na naszym blogu :).

Twarz:
przed:

po:
Przed: jest lepiej niż poprzednio :). Nie masz tylu sztucznych rzęs, a makijaż jest równy i nieprzesadzony (jak na cienie LUXE). Z części twarzy nie podoba mi się nos i brwi... Ale jest to mój gust i moje zdanie. Fryzurka ładna tak samo jak jej kolor :).

Po: najpierw zwrócę uwagę na fryzurę. Ładnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach, ale przez te brwi wyglądasz na Goth... Zrobiłam makijaż z trzech cieni, które razem ładnie podkreślają kolor oczu :). Masz śliczne kosmetyki, więc z tym nie było problemu :). No, ale jak dla mnie wyglądasz teraz na Goth :).

Kosmetyki których użyłam:


Ubrania:
przed:

po:
Przed: powiem tak: biżuteria nie pasuje! Te śnieżki dziwnie wyglądają, ja bym ich nie założyła... Kokardka tak samo... Brązowe buty do różowej sukienki?! Trochę dziwnie to razem wygląda... A teraz przejdźmy do stroju. Jak zwykle mi czegoś brakuje. Może rajstop lub torebki... A właśnie masz mało torebek... Kup sobie. Ale ogólnie nawet, nawet to wygląda :).

Po: stylizacja bardziej na luzie, czyli do miasta na zakupy :). Tej czarnej bluzki użyłam jako kamizelki, co wyszło chyba na dobre. Uwielbiam tą tunikę, więc jej użyłam do tej stylizacji... Kocham te rurki (sama w realu mam podobne), a a z tymi butami wyglądają przecudnie :). Razem wyszło coś takiego, mam nadzieje, że Ci się spodoba :).

Ubrania których użyłam:




Rady:
Kup torebki- chmurka_burzowa.
Zmień brwi- natusia2000t.
Nie nakładaj ozdób nie psujących do stroju- SuperSuperMajka.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz