sobota, 17 grudnia 2011

Podadnik makijażowy cz. 2!

Jak w co każdą sobotę czas na poradnik makijażowy! Tym razem nie mam zepsutej myszki, więc wszystko powinno być Ok :). 
  Makijaż wykonałam typowo choinkowy :). Jest BARDZO zielony i dobrze w końcu ma być nadal świątecznie! No to zaczynamy! Na końcu poradnika umieszczę kosmetyki których użyłam :).

Krok pierwszy:
Malujemy rzęsy pogrubiającym i wydłużającym tuszem do rzęs.
Krok drugi:
Malujemy oczy jasno zielonym cieniem do powiek, tak jak jest na zdjęciu (nie wiem jak to opisać) i zielonym Eyelinerem.
Krok trzeci:
Malujemy ciemno zielonym cieniem powiekę od wewnętrznego kącika oczu do połowy górnej powieki (najedźcie trochę na ten drugi cień). Potem podkreślamy oko zieloną kredką :).

Krok czwarty:
Nakładamy dwa razy ciemno różowy puder i usta malujemy białą (ciemno kremową) szminką.
No i jak? Jak się Wam podoba? Lepszy niż poprzedni? Mi się wydaje, że tak :). Jest lepszy i bardziej w moim stylu :). Następny będzie chyba czerwony- jeszcze się zastanawiam :).

Kosmetyki których użyłam:
1. Wygrubiająca Mascara, 2. Wydłużająca Mascara, 3. Summer Pear Eyeshadow, 4. Summer Pear Eyeliner, 5. Bermuda Shade Stick, 6. Summer Pear Eyepencil, 7. Cashmere Rose Blush, 8. Golden Fleece Lipstick.
Do zobaczenia w następną sobotę, pozdrawiam- natusia2000t.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz