piątek, 16 grudnia 2011

Metamorofoza klocia66!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę klocia66! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!

Twarz:
przed:

po:
Przed: bosko, bosko, bosko! Normalnie wzór do naśladowania :). Ale jednak są dwa minusiki: po pierwsze wszystko się błyszczy i nie wiem na czym skupić swój wzrok :). Po drugie: brwi nie są takiego samego koloru co włosy (znów się tego czepiam) :). Fryz ładny, kolor też! Nie wiem co dalej napisać...

Po: mam słabość do tej fryzury! Zmieniłam kolor fryzurki tak by był taki sam co brwi :). Makijaż już się nie błyszczy, szczerze mówiąc wole takie niż te wykonane z kosmetyków Luxe. Całego makijażu nie widać, bo przysłania go grzywka, ale zaraz pokaże zbliżenie oczu :).

Zbliżenie oczu:
Troszeczkę krzywo :/.

Kosmetyki których użyłam:



Ubranie:
przed:

po:
Przed: ładnie, ale niektóre elementy nie pasują. Np. ta bluzka! Zastąpiłabym ją inną w kolorze jasno niebieskim czy jakimś podobnym. Buty też trochę nie pasują, bo nie są takiego samego odcienia co kurtka, ale przynajmniej są niebieskie :). Kocham te spodnie :).

Po: bez łączeń bo mi się nie chciało. Brąz rządzi! Kocham stylizacje z tymi kolorami :). Ta bluzka jest prześliczna (właśnie jej szukam)! Spodnie też cudne :). Nie wiem po co dałam ten krzyżyk. Ale jest on dla mnie takim dopełnieniem całego stroju :).

Ubrania których użyłam:




Rady:
Staraj się by brwi były tego samego koloru co włosy- chmurka_burzowa.
Stylizacja będzie ładniejsza gdy kolory (odcienie) będą takie same lub do siebie pasowały- natusia2000t.
Ja nie wiem co napisać... może zwykłe- TAK DALEJ?- SuperSuperMajka.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz