poniedziałek, 12 grudnia 2011

Metamorfoza _Jagna_!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę _Jagna_! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!

Twarz:
przed:
po:
Przed: najpierw nie zauważyłam, ale... OMG nie masz brwi! To mi nie pasuję! Części twarzy mogą być oprócz ust. Kolor włosów do ciebie nie pasuję. A co do tych brwi to je sobie zrób, bo to estetyczniej wygląda :).

Po: zmieniłam Ci kolor włosów, na taki weselszy. Zrób brwi, a będzie o wiele lepiej! Dałam pieprzyk pod oko, które dodało Ci kobiecości :). Nie mogłam ,,poszaleć" z makijażem, bo kosmetyków brak! No to tyle.

Nie użyłam kosmetyków!

Ubranie:
przed:

po:
Przed: no może być. Ale idealnie nie jest! Te trampki nie pasują do niczego :/. Chyba, że do bransoletki. Szkoda, że te dżinsy nie są bardziej obcisłe. Bluzka ok, ale mi się nie podoba :).

Po: mi wyszła zbuntowana dziewczyna z krawatem :). Nie masz zwykłej białej bluzki, więc na tą bluzkę z gwiazdką założyłam spódnicę! Wszystko byłoby ok gdyby nie skrawek spódnicy nie wystawał poza kurtkę :/. Dałam pasek i krawat do akcentu. Szkoda, że nie masz ciemniejszych trampek :).

Ubrania których użyłam:







Rady:
Dodaj brwi- chmurka_burzowa.
Postaraj się kupić więcej bluzek i butów, bo z sześcioma parami nigdzie nie zajdziesz- natusia2000t.
Zmień usta i kup kosmetyki- SuperSuperMajka.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz