środa, 7 grudnia 2011

Metamorfoza justal99!

Dziś przedstawię wam metamorfozę justal99! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!

Uwaga miałam WIELKI problem z rozpoznaniem czy stylizujesz się na emo czy nie! Dlatego zrobiłam dla Ciebie dwie opcje!!! ;)

Twarz:
                                                                               Przed
                                                                              Po

Przed: To jest takie, takie yyyyyyyy!! Mi się nie podoba tu to że dajesz za dużo rzeczy. Makijaż jest też krzywy!!! Ale dobrze że do stroju Emo (to jest ta wersja) dajesz tak mocno czerwoną szminkę. Tylko te kolczyki i okulary zupełnie tu nie pasują. Naszyjniki i tatuaż też!!!

Po: No, No!!! Ogólnie nie przepadam za tą fryzurą, ale tobie świetnie pasuje :). Pasemka zostawiłam a szminki po prostu nie mogłam zmienić!!! Z biżu zostawiłam tylko kolczyk.

                                                                 Kosmetyki których użyłam


Ciuchy

                                                                                Przed
                                                                                Po

Przed: No właśnie!!!!! Nie widać tu czy robisz się na emo czy nie!!! Proszę i radzę Miej Swój Własny Styl. To jest bardzo ważne. A ten warkocz kompletnie tu nie pasuje!!! Poza tym nawet nawet.

Po: To jest coś. Wyglądasz BOSKO BOSKO BOSKO!!! To wszystko się idealnie komponuje. Ta kurtka podkreśla całość. A i rękawiczki możesz zdjąć jeśli chcesz bo one w stroju nie są konieczne :)

                                                                  Foto Ciuchów






Twarz:
                                                                                  Przed
                                                                               Po

Przed: To do normalnego stylu zupełnie nie pasuje. Fryz ładny ale biżu. ;(   Nie rozpisuje się.

Po: Ideał Ideał Ideał. Zmieniłam Ci fryz i kolor włosków. Mi się bardzo podoba, ale nie wiem jak tobie??? Wkońcu nadal nie wiem czy emo czy nie!!! Ta szminka jest super-owa.

                                                     Użyłam tylko szminki i cieniu do rzęs.

Ciuchy:
                                                                                 Przed
                                                                               Po
Przed: Znowu, TEN WARKOCZ TU NIE PASUJE, ale biorę pod uwagę że chciałaś być orgnialna ;). Ta torebka  jest super! Niestety Nie pasuje do stroju. Poza tym nawet nawet!

Po: Masz mnóstwo Ciuchów!!! To wielki pluski. Wyglądasz teraz bajecznie. To wszystko się idealnie komponuje.

                                                             Foto Ciuchów

Rady:
-Masz mnóstwo ciuchów kombinuj-natusia2000t
-Nie dawaj tyle dodatków-SuperSuperMajka
-...
Nie ma więcej rad bo nie trzeba ich pisać

SuperSuperMajka                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz