piątek, 16 grudnia 2011

Modogamia z chmurką_burzową

Witam! jestem chmurka_burzowa. dziś pierwszy raz pokażę wam mój poradnik :) dowiecie się jakie fajne ciuchy do poszczególnych styli wyhaczyłam zobaczycie parę  stylizacji "kciuki w górę", "kciuki w dół"  i stylizację ze sklepu tygodnia ;) mam nadzieję że się spodoba !! w komentarzach do tego postu możecie pisać jakie style chcielibyście zobaczyć w moich poradnikach i poddawać mi sklepy które według was wprowadziły ostatnio najlepszą kolekcję :) no to tyle na początek! liczę na waszą pomoc:) zaczynajmy:

STYLIZACJE " KCIUKI W GÓRĘ " CZYLI STYLE GODNE POCHWAŁY

styl nr 1 - elegancja :


                                                     
opis: niestety ale admini chyba nie przyłożyli za dużej wagi tworząc kolekcję 
elegancką na stardoll. ze spódniczek mamy bardzo lichy wybór bo nie uważąm żeby spódnice o tysiąću falban albo do ziemi były zbyt eleganckie :/ na koszulki nie narzekam bo nie jest żle ale za to marynarek ciutkę za mało. ogólnie jeżeli chciałbyś posłać dolkę do pracy lub do szkoł to musisz trochę pogrzebać aby znależć fajny ubiór.

czego użyłam? - cena :
Kurtka: bonjour dizou- cropped blazer – 6 sd
Bluzka: stardoll girls- short sleeved bloude – 50 sm
Spódnica: rivera –organza ruffle skirt – 99 sm
Buty: miss sixty- high heel miss sixty shoes-14 sd



 




styl nr. 2 - cool ;


Opis: w porównaniu do innych styli to na stardoll jest bardzo wiele ciuchó do stylu cool. używać go możęsz zawsze kiedy chcesz dogonić modę. teraz- tak jak pokazane na zdjęciu - modne są paski i jeansy oraz trampki. jeżeli jeszcze to połączysz to możęsz nosić głowę poniesioną dumnie do góry bo każda dziewczyna zechce cie naśladować :)

czego użyłam? - cena : 
Kurtka: Miss sixty – mary s/s jck – 16 sd
Tunika: fudge-fudge top-50 sm
Spodnie: bonjour dizou-stonewashed jeans- 6 sd
Buty: pretty  n`  love-claire shoes-30 sm










styl nr. 3 : na co dzień

opis: ten styl to wszystko na raz no bo przecież  można użyć cool ciuchów albo ciuchów eleganckich no po prostu tego co nam sie podoba. ja postawiłam znó na paski denim i trampki bo to moje ulubione połączenie. w dodatku jak już wcześniej napisałąm to świetni wygląda i jest bardzo modne :) nic dodać nic ująć " na co dzień " to styl prosty i idealny dla każej z nas !! 9 p.s ja naprawde kocham sklep killah !! )

czego użyłam? - cena :
Bluzka: killah- love killah striped tee- 14 sd
Spodnie: killah- dept trouser- 18 sd
Buty: evil panda – folk girls sneakers – 40 sm










 STYLIZACJA "KCIUKI W DÓŁ" CZYLI STYL Z KATEGORII DZIWNYCH

styl nr. 1 : barbie

opis: "... I`m a barbie girl in my barbie world life in plastic is fantastic..."  tłumaczę: "... jestem dziewczynką barbie w moim barbie świecie życie w plastiku jest fantastyczne..." dziewczyny błagam was nie kierujcie sie tokiem myślenia kogoś kto to napisał !!  ( bo ten cytat to fragment tekstu piosenki ) w rzeczywistości nie mam nic do lalek barbie ( w sensie że zabawek ) ale ten styl jest trochę kiczowaty no bo przecież nie tylko róż na świecie istnieje ale no cóż ja poradzę... zrobiłam tę stylizację ponieważ chce wam pokazać jak może się skończyć twierdzenie że " plastic is fantastic " ... niektóre elementy tego stroju np. sukienka mogą byc przydatne gdy robimy stylizację na bal albo coś takiego więć poniżej podam wam skąd są ciuchy i ile kosztują ale proszę nie łączcie ich !! mnie osobiście ta stylizacja sie nawet podoba bo jest łagodna ale żebyście sobie nie myślały żę w takim razie styl barbie jest normalny - nie jest ! prawdziwa barbie ubiera na siebię tonę kiczowatej skóry i mini spódniczek które skrzypią przy każdym ruchu a oczywiście wszystko jest różowe. jako dodatek służą im małe niewinne pieski które przebierają jak na karnawał ...

czego użyłam? - cena : 
Bolerko: tingleting- tingleting bolero – 40 sm
Sukienka; taylor dress- 8 sd
Buty; rivera-daisy ankle strap heels- 6 sd

i oto nadchodzi najbardziej oczekiwany moment... 
STYLIZACJA ZE SKLEPU TYGODNIA którym zostaje... LE- LIMITED EDITION !!         

opis: wiem że trudno zdobyć rzeczy z le i przede wszystkim wiem żę są drogie ale uwierzcie mi - niektóre z nich są boskie!! np. to bikini jest spełnieniem moich marzeń i jak na edycję limitowaną ( bo tak sie tłumaczy nazwę sklepu ) jest tanie !! minusem jest to, że ciuchy których użyłam są już wyprzedane więc możliwe żę jedna z was jest ich szczęśliwą posiadaczką ale nawet jeśli nie to zawsze możecie poprzymieżać w starplazie  


czego użyłam? - cena : 
Bikini góra: le-le pink rays halter – 30 sd
Bikini dół: le- pink Miami bikini bottom – 20 sd
Buty: le- white knee lace stilletos – 55sd

          








 To już wszystko na ten tydzień . Do zobaczenia w piątek !!!

                                                                                    chmurka_burzowa

1 komentarz:

  1. Modogamia jest Super! A możesz srobić w kolejnym Styl na EMO???

    OdpowiedzUsuń