czwartek, 22 grudnia 2011

Metamorfoza Pudziana768

Dziś przedstawię wam metamorfozę Pudziana768. Jest ona świąteczna (jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post: ,,Święta, Święta!")! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
                                                                          Przed
                                                                            Po
Przed: Jak na święta to nawet nawet. Niestety, Radzę zmienić brwi. Dajesz bardzo ładny makijaż. Oby tak dalej! ;)

Po: Masz takie oczy, że niewiele fryzur do nich pasuje. Ale znalazłam coś co jest gits. Jesteś jedyna w swoim rodzaju i nie będę się za bardzo mieszaĆ ;)

 Z kosmetyków urzyłam różowego cienia i szminki.


Ciuchy:
                                                                           Przed
                                                                               Po. 1
                                                                            Po. 2

Przed: Mam do Ciebie pytanie! Skoro masz tyle świątecznych ciuchów to czemu ubierasz to coś. Według mnie masakra. Nie rozpisuje się.

Po. 1 Po.2: Piszę razem bo obydwie wersje są super. Masz takie fajne świąteczna ciuchy. Czytałaś mój poradnik? Nie, szkoda. Ale to nie ważne. Ważne jest to że masz fajna ciuchy i nie marnuj tego.

Foto ciuchów:



Rady:
-Nie marnuj swoich ciuchów- to jedyna rada


                                                                                                              SuperSuperMajka
A i wesołych Świąt!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz