piątek, 30 grudnia 2011

Metamorfoza Natall_qaa!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Natall_qaa! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: masz bardzo ładną twarz! Bardzo mi się podoba :). Ale jak to ja, zawsze się czegoś czepię. Mianowicie makijaż jest krzywy i w dodatku z LUXE! Muszę jednak przyznać, że na Twoich oczach wygląda on ładnie. Jestem pedantką, więc takie typu rzeczy mnie bardzo drażnią... Jest jeszcze jedno: wszystko się ze sobą zlewa! Cera, kolor włosów, usta i brwi! Ale oprócz tego wszystko jest Ok :).


Po: uwielbiam te włosy! Takie loczki :). Zacznę od makijażu. Jest on troszkę inny niż Twój i zrobiony z trzech cieni. Oczywiście fioletowy, bo jakby inaczej :). Bardzo się zdziwiłam gdy mi się on spodobał (makijaż). Jednak są na tym świecie rzeczy o których nie wiem :O. No ogólnie nie mam o czym tu więcej gadać ;).


Kosmetyki których użyłam:
przed:

po:
Przed: Twój styl wydaje się być trochę rock-owy a trochę luzacki :). Sama nie wiem jak to nazwać, bo się na tym po prostu nie znam. Ogólnie mam żadnych zastrzeżeń. Jest torebka, rajstopy... Wszystko dobrze dobranie kolorystycznie itd. Więc jest Ok :).


Po: masz w miarę ,,normalną" szafę. Jednak nie jest zadowolona, bo wolę eleganckie ubrania a Twoja szafa jest pełno luzackich ciuchów :/. Stworzyłam coś takiego. Nie jestem w zupełności zadowolona, ale się starałam :). Ogólnie z tuniki stworzyłam sukienkę, która nadaje się do klubu :).


Ubrania których użyłam:








Rady:
Rób równy makijaż- natusai2000t.
Kup sobie cienie, ale nie LUXE- SuperSuperMajka.
Idź na zakupy i dokup sobie spódnic i sukienek- chmurka_burzowa.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz