środa, 21 grudnia 2011

Metamorfoza TrendyGwiazdka !!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę TrendyGwiazdka ! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")

Twarz:

przed:



  
po:

 Przed: sorki ale nie mój gust: po pierwsze nie lubię tak jasnego blondu bo to źle wygląda ani nie gustuje w tej fryzurze po drugie masz ciemne brwi i jasne włosy !! wyobrażasz sobie to w rzeczywistości ?? no chyba że jakąś kobietę co farbowała włosy no to wtedy tak ale naturalnie to nie po trzecie nie pasują ci te usta i nos ( który  i tak jest za nisko ) po czwarte skóra mogłaby być jaśniejsza po piąte włosy nie mogą odstawać od głowy po szóste nie pasuje ci ten kształt twarzy no i po siódme i ostatnie masz za dużo tapety ( chodzi o biżuterie bo kosmetyków nie masz ) nie jestes przecież jakąś arystokratką żeby nosic kolczyki z pawich piór i naszyjniki z pereł.oczy są spoko i kolorek oczu też ale usta radze ciemniejsze

Po: z biżuterii zostawiłam tylko normalne luzackie kolczyki które są super odjazdowe :) włosy zmieniłam bo bardzo ci te pasują. no i oczywiście zmieniłam ci kolor włosów na brązowy który pasuje do oczu i do brwi :) ładniej ci teraz. ogólnie jak dla mnie to jest ci super w brązowym i czarno białym. nie rozpisuję się :)

Nie masz kosmetyków więc nie wstawiam zdjęcia

Ciuchy:

przed:
po:



Przed: nawet spoko tylko buty ci nie pasują. masz strasznie dużo eleganckich ciuchów ( wykupiłas prawie cały sklep "wild candy" ) za to okropnie mało luzackich, na co dzień. butów ( normalnych ) tez mało większość ma jakieś koturny wstążki kokardy... nie mój styl poza tym kup dodatki i staraj się do każdego stroju mieć jakąś torebkę czy coś bo ci pasują !!



                                                           
Po: jak dla mnie jest lepiej. dużo stonowanych kolorów ale nie nadziubdziane. wszystko w odcieniach brązu i czerni. nie rozpisuję się :)

Ciuchy których użyłam :
         
 Nasze rady :     
 Nie nakładaj na siebie tyle biżuterii !!- Supersupermajka
 Używaj ciemnych kolorów bo pasują ci i to bardzo ! - Chmurka_burzowa
 staraj się nakładać wszystkie ciuchy , włosy itd. dokładniej !! - Natusia2000t

                                                                                           
                                                                                  chmurka_burzowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz