niedziela, 25 grudnia 2011

Metamorfoza pudziana768!

Oto metamorfoza pudziana768. Metamorfozy są darmowe. Zgłaszajcie się w Księdze Gości!

Twarz:
                                                                           Przed
                                                                             Po
Przed: No nawet nawet. Mogę powiedzieć że nawet bardzo ładnie. Oczy są bardzo orginalne. To Jest PLUSIK. Fryzura też Ci pasuje. Oby tak Dalej. ;)

Po: Pamiętam że natusia2000t powiedziała kiedyś : "mam słabość do tej fryzurki". Ja też i to jaką. Tobie pasuje idealnie. Fioletowe Cienie pasują bardzo do tych oczek. A usta Są bombowe. (ja też je mam)

Foto kosmetyków


Ciuchy:
                                                                          Przed
                                                                              Po
Przed: Pamiętasz jak Ci robiłam metkę Świąteczną (niestety dla czytelniczek promocja się dzisiaj skończyła). Jest Dużo lepiej. Ten sweterek jest SUPER. Ogólnie bardzo ładnie. Rajstopy i buty to spełnienie moich marzeń. Masz dużo ciuchów i dobrze.

Po: I widzisz. Buty wykorzystałam. A ten sweter jest sweet. te getry pasują do reszty. Jak spojrzę to i przed i po jest BARDZO BARDZO ładne.

Foto ciuchów
Rady:
-maluj oczy na fiolet bo wyglądają super-wszystkie gwiazdki
-..-
-...-
To tylko jedna rada

To 25 grudnia więc wesołych świąt

                                                                                                     SuperSuperMajka

1 komentarz:

  1. Hehe, i widzisz postarałam się xde
    Pudziana768:*

    OdpowiedzUsuń