poniedziałek, 12 grudnia 2011

Metamorofza JuliaxxD!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę JuliaxxD! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!

Twarz:
przed:

po:
Przed: bardzo ładna lalka :). Makijaż cudowny, bardzo dobrze złączony z innymi kolorami :). Jedyne do czego mogę się przyczepić to źle nałożony puder :). No ale każdemu może się zdarzyć! Bardzo ładnie wyglądasz w krótkich włosach tego koloru!

Po: ja zrobiłam błękitny :). Zmieniłam na inną fryzurę, ale kolor zostawiłam taki sam :). Jak tak sobie popatrzę to bardziej podoba mi się ,,przed"! Jest ładniej :).

Kosmetyki których użyłam:






Ubrania:
przed:

po:
Przed: bardzo ładnie, klasycznie :). W ogóle w szafie masz pełno takich ciuchów! Tylko szpilki coś mi nie pasują :). Ale przymknę oko :). Bardzo ładnie połączyłaś sweter z tą bluzką i spodniami :). Ja nie mam nic do zarzucenia.

Po: no a ja zaszalałam! Dużo łączeń. Może Ci się spodoba. Bardzo ładne ciuchy, więc zbytnich problemów nie miałam :). Króluje biały, ale jest też akcent niebieskiego :). Złączyłam dwie pary butów! Mi się podoba!

Ubrania których użyłam:






Rad nie ma, bo nie są Ci potrzebne! Jesteś jedyna w swoim rodzaju, a my nie będziemy się w to mieszać!


natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz