poniedziałek, 26 grudnia 2011

Strasznie przepraszam !

Strasznie was przepraszam ale w okresie od  24.12.11r.(piątek) do 30.12.11r.( piątek) nie będzie mojego poradnika : " modogamia z chmurką_burzową " ze względu na okres świąteczny. nie ma mnie teraz w domu. wrócę do siebie dopiero 1.01.12r. teraz mogę korzystać tylko z komputera cioci, na którym niestety nie mogę zapisywać swoich danych i zdjęć, co jest potrzebne do stworzenia poradnika. przepraszam was bardzo i zapraszam na bloga 6.01.12 ( piątek ) które odbędzie się planowo :) chcę jeszcze dodać że od dziś będe tworzyc posty z mojego własnego konta : kajątko_queen  , ponieważ otrzymałam zaszczytne miano redaktorki tego bloga, i teraz nie muszę już porozumiewać się z wami i pokazywać wam moje metki poprzez konto sweet naci :). nie wiem czy zauważyliście przez ten jeden poradnik który do tej pory stwoarzyłam, ale odbiega on od opisu w poście "nowości" mówiącym o wprowadzeniu poiradników. różni się tym, że nie ujrzycie stylizacji hot buys, ponieważ większość hb to meble !!! zobaczycie za to stylizacje ze sklepu tygodnia ( co tydzień wybiorę sklep który wg. mnie wypuścił najlepszą kolekcję itd. ) jeżeli macie propozycje, co do tego, który sklep powinien zostać sklepem tygodnia lub jakie stylizacje chcielibyście ujrzeć w "modogamii" to po prostu piszczie na moim koncie na stardoll ( chmurka_burzowa ) lub pod moimi postami :)

Pozdrawiam i ( wiem że trochę późno ) życzę Wesołych Świąt  !! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz