poniedziałek, 19 grudnia 2011

Metamorfoza gapi123

Dziś przedstawiam wam metamorfozę gapi123! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!


Twarz:
przed:
po:
Przed: wyszłaś z solarium? Okropny kolor skóry, radzę zmienić. Nie jestem przekonana do pasemek, psują całokształt Twojej lalki. Sztuczne rzęsy bym wywaliła tak samo jak te serduszka. Okulary mogą być, ale bez tych wszystkich dodatków. Zastanów się czy w realu też byś malowała cieniem aż po same brwi? Bo ja nie! Szminka może być, ale nie na tych ustach, są dziwne. Części twarzy nawet mi pasują.


Po: jak dla mnie jest lepiej :). Zmieniłam kolor włosów i fryzurę. Jak już pisałam zmień kolor skóry, bo ten kolor nie jest ładny. Zdjęłam wszystkie ozdoby, ogólnie jestem im przeciwna. Pomalowałam ci oczy tuszem, ale nie przeciągałam go do końca, bo wtedy rzęsy byłyby za długie. Nałożyłam Ci też cień.


Nie robiłam zdjęcia, bo użyłam tylko tuszu i cienia.

Ubranie:
przed:

po 1:

po 2.
Przed: o matko! Po pierwsze: po co Ci ten telefon? Po drugie: te buty to niby do czego mają pasować? Po trzecie: tak samo bandana- do czego pasuje? Reszta może być, ale nie postarałaś się :/. Plus za spodnie, są EXTRA :). 

Po 1: Od razu mówię, że w tych dwóch stylizacjach zapomniałam ściągnąć bandany! Ta stylizacja jest bardziej na bal czy coś :p. Akurat w tym nie miałam weny. 

Po 2: to bardziej młodzieżowa sukienka :). Stworzona z dwóch bluzek i jednej sukienki :). Zapomniałam ściągnąć bandany.

Ubrania których użyłam:







Rady:
Sztuczność odłóż na bok- SuperSuperMajka.
Zmień skórę ,,z solary" na bardziej naturalną- natusia2000t.
Elementu stroju mają do siebie pasować- chmurka_burzowa.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz