wtorek, 13 grudnia 2011

Metamorfoza PunkNatasza!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę PunkNatasza! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!

Twarz:
przed:

po:
Przed: za dużo tu tej sztuczności :/. Chyba z dziesięć sztucznych rzęs na jednej powiece. Kolczyki są nawet Ok, ale nad brwiami mogło ich być mniej! Brwi za wysoko, ale pasują do twarzy i fryzury :). Kucyk też dobrze dobrany. Makijaż nierówno pomalowany. A tak w ogóle to podoba mi się twoja twarz bez makijażu i sztucznych rzęs. Odcień skóry też przepiękny. Gdyby nie to, że dodałaś tam mnóstwo sztuczności, byłoby naprawdę dobrze :).

Po: no od razu lepiej! Powinnam dostać Nobla za ściąganie tych koralików (czy jak to się tam nazywa) i sztucznych rzęs! Obniżyłam nieznacznie brwi i zmieniłam fryz. Ładnie Ci w nim, jesteś taka nieskazitelna :). Makijaż delikatny, ale efektowny! Żeby nie było, że nie dostosowałam się do twojego stylu to dałam tego ,,koralika" :).


Kosmetyki których użyłam:






Ubranie:
przed:

po:
Przed: cudnie! Wszystko do siebie pasuje i dobrze ze sobą komponuje! Buty i portki rządzą! A paski idealnie pasują do takich typu stylizacji!  Jedyne ,,ale" to, to że krzywo nałożyłaś spodnie :). Ale każdemu może się zdarzyć! Masz świetną szafę i naprawdę ładne dodatki :).

Po: ja na brązowo (to ostatnio jeden z moich ulubionych kolorów)! Nie wiem jak opisać tą stylizację. Jest mega nie poprawna, szalona i nie w twoim stylu :). Ale jednak mi się podoba! Nie wiem co w niej ,,takiego", ale zapiszę ją sobie jako najładniejszą :). Łączenie występuje tylko w jednym miejscu- połączyłam kurtki! No to na tyle, mam nadzieję, że Ci się spodoba!

Ubrania których użyłam:







Rady:
Nie dodawaj tych sztucznych rzęs (kolczyki Ci podaruję)- natusia2000t.
Jak masz tak dużo kosmetyków, to ich używaj- chmurka_burzowa.
Rób równo makijaż, choć pod rzęsami tego tak bardzo nie widać, to się staraj- SuperSuperMajka.

natusia2000t

1 komentarz: