sobota, 10 grudnia 2011

Poradnik makijażowy!

No dziewczyny wystawiły mnie na pierwszy ogień :). Z góry przepraszam za nierówny makijaż, ale myszka mi się buntuje! Mam nadzieje, że pomimo tych trudności wam się spodoba! Zapraszam!
PS: poradnik będzie robiony krokami i na koniec będę mówić jakich kosmetyków użyłam :).

Krok pierwszy:
Malujemy tuszem pogrubiającym i wydłużającym rzęsy.
Krok drugi:
Malujemy powieki najpierw ciemno niebieskim cieniem (trzy razy), a potem białym, tuż pod nim tak by łączył się z wewnętrznym kącikiem oka (malujemy też trzy razy).
Krok trzeci:
Niebieską kredką podkreślamy delikatnie oko (od zewnętrznego kącika do środka), następnie białą kredką robimy to samo, tylko że od środka do wewnętrznego kącika oka.
Krok czwarty:
Oho popsułam makijaż :/. Rozjaśniłam oko morskim cieniem. Starajcie się nie zasłaniać niebieskiego cienia, w tedy wyjdzie ładniej.
Krok piąty (ostatni):
Mówiłam już, że mi się myszka buntuje? Właśnie oto dowód :/. No nic... Dajemy czerwony puder, a potem dla rozjaśnienia lekko brązowy.

Makijaż typowo zimowy :). Biały jak śnieżek i niebieski jak niebo :). Przepraszam za to, że nie dobrałam dodatków, ale czas mnie dzisiaj goni :(. Musze zrobić dwie metki świąteczne i czasu nie mam :(. Jednak mam nadzieje, że się spodoba :). Aha dołączył do nas jeden obserwator! Serdecznie mu dziękujemy :).

Właśnie prawie zapomniałam. Kosmetyki których użyłam:
1. Wydłużająca Mascara, 2. wygrubiająca Mascara, 3. Whispering Blue Shade Stick, 4. Arctic Ice Shade Stick, 5. White Eyepencil, 6. Blue Eyepencil (nie mogłam się doczytać), 7. Flame Red Blush, 8. Warm Apricot Blush, 9. Angel Blue Shade Stick.
  Za wszystkie błędy w nazwach kosmetyków przepraszam- natusia2000t!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz