środa, 21 grudnia 2011

Metamorfoza iwa-sliwa !!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę iwa-sliwa ! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")


Twarz:

przed:
po:
Przed: Wow !! ideał !! masz tak piekną i delikatną dollke , że aż brak słów !! super jest tez to że zwróciłaś uwagę na dokładność i dałaś taki sam kolor brwi jak włosów!! musisz zmienic kolor skóry na ciemniejszy bo wyglądasz jakbys miała zemdleć. usta są oryginalne i fajnie ! nie rozpisuję się bo jest świetnie !!


Po: wahałam się czy w ogóle cos zmieniac oprócz makijażu ale nie chciałam wyjść na lenia :) zmieniłam fryz chociaż bardziej mi się podobasz przed zmianą . kolor włosów tez dałam inny bo skóra twojej ;lalki jest tak strasznie blada żę musiałam troche przyciemnić. dałam mocniejszy tusz ( chyba nawet troche za mocny ) i fajne dość delikatne ale widoczne cienie. usta przejechałam muśnięciem błyszczyka. Teraz też może być.


Kosmetyki których użyłam :





Ciuchy:       


przed:


po:

Przed: Znów wielkie WOW !! jesteś perfekcyjna !! ciuchy i kolory idealnie dobrane !! no po prostu aż  brakło by słów w słowniku żeby opisać mój podziw ( wiem że to nie na temat ale masz doskonały apartament!! musiałaś włożyć w niego dużo czasu. domyślam się że byłaś kiedyś super star  ) Nie rozpisuje się :)


Po: znów sie wahałam czy cos zmieniać ale znów zmieniłam bo nie chciałam wyjść na leniuszka :*   w ogóle nie da sie przebic twoich stylizacji. nie ma co gadać. stanowczo lepiej było przed :)


Ciuchy których użyłam : 



Nasze rady :
Używaj więcej kosmetyków niż tylko tusz np. ładnie ci z błyszczykiem !! - chmurka_burzowa
Ubieraj się w pastelowe kolory bo jest ci w nich idealnie! - supersupermajka
Koniecznie zmień kolorek skóry bo wyglądasz jakby ci było słabo! - natusia2000t



                                                                                                                    Tak trzymaj !!
                                                                                                  chmurka_burzowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz