sobota, 31 grudnia 2011

Poradnik makijażowy cz. 4!

Dziś sylwester! Więc i makijaż sylwestrowy! Od razu ostrzegam, że wykonałam go za pomocą cieni z LUXE :). Bo wiadomo musi się świecić ;). No to przejdźmy do konkretów.

Krok pierwszy:
Tuszujemy rzęsy pogrubiającą Mascar-ą i malujemy ruchomą powiekę ciemno różowym cieniem. Nie musi on być równy! Ważne by był wyśrodkowany :).

 Krok drugi:
Nakładamy jasno różowy cień od zewnętrznego kącika oka do cienia nałożonego poprzednio (możecie trochę przedłużyć).
Krok trzeci:
Fioletowy cień nakładamy od wewnętrznego kącika oka do środka ruchowej powieki (niezbyt wiedziałam jak to wytłumaczyć).

Krok czwarty:
Żeby przyćmić blask cieni do powiek nakładamy na nie czarny cień (jedną warstwę). Następnie fioletową kredką malujemy dolny odcinek powieki od wewnętrznego kącika oka do środka (chyba wiecie o co mi chodzi). Potem podkreślamy resztę oka różową kredką i nakładamy dwa pudry (różowy i jasno brązowy).

Kosmetyki których użyłam:
Trzy cienie są z LUXE, a reszta z DOT :). 

Mój makijaż który wykonałam jakiś czas temu:
Nie jest on zrobiony na mojej lalce!
I jeszcze taki moje życzonka dla Was:

Życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze życia! Właśnie dziś mija kolejny rok, za którym pozostanie dużo szczęśliwy chwil, ale i dużo rozczarowań. Mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy i piękniejszy!
- życzy Natalka (natusia2000t) :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz