środa, 14 grudnia 2011

Metamorfoza zielonysmok1!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę zielonysmok1! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!

Twarz:
przed:

po:
Przed: no to będę prawić morały... Po pierwsze: znowu sztuczność ,,rządzi"! Sztuczne rzęsy, jakieś ozdoby wokół oczu... No normalnie brak słów! Po drugie: krzywy makijaż! Pod tymi ,,kilogramami" sztuczności znajdował się makijaż, niestety krzywy :/. Po trzecie: brwi nie są takiego samego koloru jak włosy. Nie widać tego na zdjęciu, ale tak było. Części twarzy spoko. Tylko usta za nisko. Dobrze dobrana fryzura.

Po: mi się bardzo podoba :). Tak klasycznie z nutką drapieżności :). Tym razem usta pasują. Zmieniłam fryzurkę i jej kolor. Bardzo Ci pasują obie te rzeczy! Makijaż fioletowo-bordowy, a usta pomalowałam jasną szminką. No nie będę się rozpisywać!

Kosmetyki których użyłam:







Ubranie:
przed:

po:
Przed: tak zwyczajnie. Żadnego wow! Można nawet powiedzieć, że jest pusto! Nawet nie ma torebki, płaszcza, rajstop! Nic nie ma! Nie rozpisuję się.

Po: złoto króluje :). Bardzo lubię takie klimaty. Połączyłam dwie bluzki, które bardzo ładnie ze sobą wyglądają! Pasek dopełnia całość! Masz fajną szafę korzystaj z niej! Szkoda tylko, że nie ma tam jakiejś fajnej kurtki do tego zestawu :(. Bransoletki nie mogłam ściągnąć, bo została nałożona w salonie piękności. Aha nie dziwcie się, że makijaż nie pasuję do stroju, bo najpierw go robiłam potem dopiero stylizacje :).

Ubrania których użyłam:



Rady:
Niech sztuczność nie króluje w twoim stylu- chmurka_burzowa.
Niech twoje ubrania okażą trochę entuzjazmu, ożyw swoje stylizacje- SuperSuperMajka.
Rób równiejszy makijaż- natusia2000t.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz