niedziela, 11 grudnia 2011

Metamorfoza MagdaHip_Hop!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę MagdaHip_Hop! Jest ona świąteczna (jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post: ,,Święta, Święta!")! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:
po:
Przed: i znowu sztuczne rzęsy ,,rządzą"! Ach... Nie zakładaj ich, bo wyglądają sztucznie i na twoich oczach wyjątkowo dziwnie wyglądają. Między szyją a włosami jest dziura. Zmień części twarzy :/. Są nad wyraz dziwne i nie wyglądasz z nimi ładnie. Np. te usta! Masz ,,dzięki nim" straszny wyraz twarzy. Oczy też nie są ładne.Te brwi też, takie strasznie wycięte w łuk! Zmień te rzeczy a będzie lepiej

Po: chyba nie będzie Ci się podobać, bo sądząc po twoim nick-u jesteś bardziej na luzie :). Masz kilka kosmetyków, ale które się nie przydadzą! Np. tusz do rzęs na twoich oczach nie działa :(.  Użyłam jedynego twojego cienia- czerwonego! No i Eyeliner-a!  Jest bardziej elegancko :).


Użyłam tylko czerwonego cienia i Eyelinera-a!


Ubrania:
przed:
po 1:

po 2:
Przed: zwyczajnie. Nie mam nic do powiedzenia. Aha i pewnie się dziwisz/dziwicie dlaczego na obrazku ,,przed" masz inne włosy niż na obrazkach ,,po". Otóż weszłaś na stardoll kiedy ja robiłam Ci metkę twarzy (wcześniej zrobiłam zdjęcie ,,przed") i zmieniłaś fryzurę. A potem ja wchodzę a ty masz taką, ni i nie chciało mi się poprawiać :).

Po 1: to metka świąteczna, więc stylizacja też ,,na święta" :). Dałam sukienkę (tą co ty miałaś) i tunikę :). Zwyczajnie, ale czerwono!

Po 2: ta stylizacja mi się bardziej podoba! Dałam bluzkę, szalik i jako spódnicę tą sukienkę. Nie miałaś dużo ciuchów, więc poszaleć nie mogłam! Mam nadzieje, że się spodoba :).

Ubrania których użyłam:
Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodziło! Zbytnio nie chciało mi się robić dwóch zdjęć!




Rady:
Zmień części twarzy- chmurka_burzowa.
Kup więcej dodatków, typu: buty, paski i torebki- SuperSuperMajka.
Nie dawaj sztucznych rzęs, wystarczy że umiejętnie pomalujesz oko Eyeliner-em- natusia2000t.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz