sobota, 3 grudnia 2011

Metamorfoza aga.pryndel!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę aga.pryndel! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!

Twarz:
przed:
po:
Przed: nie będę Cię tak bardzo krytykować, ponieważ jesteś nowa na stradoll! Po pierwsze: sztuczne rzęsy! Jak ja ich nie cierpię! Masz takie oczy, że te ,,cudne" rzęsy mogłaś zostawić w spokoju. Kolczyki są na włosach, więc też odpada! A kredki do oczu jest za dużo!  Są też plusy, np: to że brwi są takiego samego koloru co włosy! Jak na początkującą nawet, nawet.

Po: świetnie Ci w tym kolorze włosów! Widzisz, nie potrzebne Ci są sztuczne rzęsy! Użyłam tylko czarnej kredki do oczu, tym razem trochę mniej. Ale i tak podkreśla oko! Ładnie Ci w krótkich włosach, więc tego się trzymaj. Myślę, że teraz wyglądasz naturalnej!

Użyłam tylko czarnej kredki do oczy!


Ubrania:
przed:
po:
Przed: tragedia! Spodnie są brzydkie do tak krótkiej bluzki! Nie wiem do czego pasuje ta kurtka, ale dobrze że nie jest pusto! Nie jest pusto, ale niepoprawnie jest. Jeszcze trampki na spodniach. Nie rozpisuje się

Po: nie jestem zadowolona. Wyszło mi zwykle, ponieważ dużo ciuchów nie masz! Nawet rajstop czarnych! Zwykła spódnica i bluzka. No teraz to kompletnego doła mam! Dałam jakieś baleriny.  Aha masz ładne bluzki tylko one do niczego nie pasują! Zrób sobie jakiś plan, np: będziesz kupować ciuchy z jakiś kolorów (mogą być różne odcienie brązu lub niebieskiego). Nie będziesz wtedy miała problemów z ubraniem się. Ja to wcielam w życie.

Ubrania których użyłam:






Rady:
Nie dodawaj sztucznych rzęs, bo nie są Ci potrzebne- chmurka_burzowa.
Zastosuj się trochę do tego mojego ,,plany", bo to naprawdę pomaga- natusoa2000t.
Za przyszłe SD kup sobie kosmetyki i ubrania- SuperSuperMajka.

Mam nadzieję, że Ci się spodoba! Czekam na twoją opinię! Pozdrawiam!
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz