sobota, 17 grudnia 2011

Metamorfoza doda46super!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę doda46super! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")!


Twarz:
przed:

po:
Przed: nie przekonuje mnie Twoja twarz. Ma straszny (dosłownie) wyraz! Fryzura strasznie dziwna, a te kwiatki jakby do niej nie pasują. Brwi nie są takiego samego koloru co włosy. A usta są za nisko, przez co twarz wydaje się być bardziej podłużna... Elementy twarzy całkiem Ok, ale brwi bym zmieniła. Szkoda, że nie masz kosmetyków, wydaje mi się, że wtedy Twoja twarz byłaby ciekawsza.


Po: znowu uratowałam się tą fryzurą! Zmieniłam jej kolor tak aby pasował do włosów. Zmieniłam rozstawienie części twarzy (nieznacznie). No i co ja mam więcej powiedzieć? Nie mogę się rozpisać, bo nie robiłam makijażu. Naprawdę szkoda, że nie masz kosmetyków.


Nie użyłam kosmetyków!


Ubranie:
przed:

po:
Przed: wielka klapa! Nic do siebie nie pasuję! Wszystko z innej parafii! Te włochate buty... brak mi słów! Do tego ta torebka! A te kwiaty na włosach to niby do czego mają pasować?! Na przyszłość staraj się by ciuchy do siebie pasowały. To naprawdę nie estetyczne, gdy ktoś robi takie błędy jak Ty! Postaraj się.

Po: króluje biały i czarny. Masz skromną szafę, ale są tak w miarę "normalne" ciuchy :). Wielki plus za dużą ilość kurtek! Tak naprawdę dzięki nim nie jest pusto w stylizacji :). Ta kamizelka jest cudna i fajnie się komponuje z tym strojem. Dałam dwie bluzki i spodnie, które Ty też miałaś na obrazku ,,przed". Oczywiście zdejmij te pseudo kwiatki z włosów. Pozdrawiam :).

Ubrania których użyłam:






Rady:
Przyszłe SD przeznacz na kosmetyki, na pewno wyjdzie Ci to na dobre- natusia2000t.
W stylizacjach ważne jest żeby wszystko do siebie pasowało, niestety u Ciebie tego brak, popracuj nad tym- chmurka_burzowa.
Zmień włosy, bo wyglądasz w nich ja wróżka, w czym pomagają te kwiatki- SuperSuperMajka.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz