wtorek, 27 grudnia 2011

Metamorfoza Tinnah-x!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Tinnah-x! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:
po:
Przed: było by bardzo ładnie gdyby nie to, że pomalowałaś oczy aż do brwi. Nie przepadam za różem, więc kolor włosów mi nie pasuje, ale tylko mi ;). Dobrze przynajmniej, że kolor brwi jest zbliżony do włosów. W ogóle brwi są za wysoko (jak dla mnie). Masz ładny kolor skóry i oryginalne usta :). Za to wielki plusik. No to tyle z mojej strony.

Po: najbardziej z mojej pracy nad Tobą podoba mi się makijaż. Szczerze mówiąc jak przefarbowałam Twoje poprzednie włosy na brąz to bardziej mi się bardziej podobały niż te ,,po"... Ale jak to mówi chmurka: ,,wyszłabym na leniuszka" :). Aha i jeszcze podwyższyłam usta, bo były za nisko.

Kosmetyki których użyłam:





Ubrania:
przed:
po 1:
po 2:
Przed: no nawet, nawet, ale jak już pisałam nie gustuje w tym stylu. Po pierwsze: zdjęłabym połowę z tych ozdób. A ta bransoletka na ramieniu nie jest na ,,ramię" (zdanie maślane). Buty nie pasują, ja dałabym szpilki (których masz dużo). Tatuaż też bym zdjęła, bo jak robię się na ,,słodką dziewczynkę" to jak dam tatuaż to psuje cały efekt. Aha i jeszcze jedno: fajna chustka (chyba też sobie kupię).

Po 1: masz fajne ciuchy. W tej stylizacji postawiła na luz. Zmusiła mnie do tego ta kurtka :). Jest ŚWIETNA! Ogólnie w tym stroju rządzi fiolet. Zakochałam się w tych butach! Normalnie są przepiękne (zazdrość). W ogóle masz fajowskie butki.

Po 2: no to bardziej elegancka lub do klubu ;). Bardzo spodobała mi się ta sukienka i kurtka, więc postanowiłam połączyć te dwie rzeczy. No i jak wyszło, tak wyszło. Dałam białą bluzkę pod spód żeby dawała efekt falbanek ;). Znowu zakochałam się w Twoich butach...

Ubrania których użyłam:




Rady:
Nie maluj cieniem po same brwi- chmurka_burzowa.
Nie dawaj tak dużo dodatków- SuperSuperMajka.
Jak masz takie super buty, to ich używaj- natusia2000t.

Liczę na szczerą opinię- natusia2000t.
PS: Sorry za zdania maślane ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz