wtorek, 20 grudnia 2011

Metamorfoza sheENa.pl !!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę sheENa.pl ! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ") 

Twarz :

twarz przed:
   
twarz po :
Przed: jak dla mnie masz za bardzo "słoneczny" kolor włosów który zupełnie nie łączy się z ciemnym i ostrym makijażem. poza tym takie włosy dają ci wygląd tak zwanej "blondi". najbardziej zwróciłó moją uwagę to, żę masz czarne brwi i jasne włosy !!! w rzeczywistości jeśli widzisz np. brunetkę z rudymi brwiami to znaczy że farbowała włosy więc wiesz...pamietaj żeby nie malować oczy aż do brwi bo chyba nie zrobiła bys tak naprawde?? ja na pewno nie :) oprócz tych uwag wszystko spoko. ładne oczka super usta fajny układ twarzy no ogólnie mi pasuje :)

Po: według mnie lepiej. odciągnęłam twoją doll od blondu i zrobiłam śliczną kobietkę o rdzawo brązowych włoskach :) co do tamtej fryzury to nic do niej nie mam ale w tej też jest ci bosko.zmień kolor brwi i staraj sie aby cała twarz współgrała.dałam delikatniejszy kolorek cienia i jest spoko. nie rozpisuję się bo nie ma po co.


Kosmetyki których użyłam :

ciuchy:

  
przed:
  
po:

Przed: spod spodni wystają nogi, poza tym jesteś tu za elegancka i te buty troche mi tu nie pasują ... nie rozpisuje się.

Po: wyglądasz jak tykająca bomba mody ( wiem co mówie w końcy poradnik o modzie jest mój nieprawdaż :* ) boskie połączenie niebieskiego i czerni ale koniecznie musisz kupic buty bo masz tylko dwie albo trzy pary a bez tego nic nie poradzę !!! ta kurtka zwala znóg :) nie rozpisuję się bo jest idealnie

ciuchy których użyłam :


Nasze rady:
kolor brwi musi być taki sam jak kolor włosów ! - chmurka_burzowa
nakładaj ciuchy dokładnie - supersupermajka
nie maluj oczek aż do brwi - natusia2000t

                                                                                         chmurka_burzowa




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz